luni, 1 decembrie 2008

Caracter infect

Fiind inca zdruncinatul de socul pricinuit de rezultatele votului de ieri, George Becali a declarat la Realitateatv: "Vine Oana Mizil de 3 zile in politica si castiga din primul tur in fata mea. Cine este Oana Mizil? O puicuta comunista. Becali a fost ales printre cei mai iubiti politicieni. Este o problema a Romaniei ca nu m-a votat, nu o problema a mea. Nu vreau sa mai am optiuni politice si sa imi dau cu parerea".
Pai mey Jiji tocmai ai avut o parere. De fapt ai o parere proasta despre poporul asta care te suporta. Dar te-ai intrebat ce parere are poporul asta despre tine? Sau probabil nu te intereseaza. Atunci de ce ne-ar interesa pe noi de tine? Daca pui boticul la tot felul de pupincuristi gen Tatulici, nu prea avem ce-ti face.
PS: Parerea poporului despre George Becali am aflat-o: 15% din optiunile de vot in Colegiul respectiv. Cam asta e parerea romanilor despre tine, Gerge Becali! Au ajuns sa te bata si "piucutele comuniste"!!!

2 comentarii:

  1. Ăsta a realizat performanţa de a nu fi dorit de nimeni. Nici de alegători, nici de fanii Stelei, nici de partenerii de afaceri. E şi asta un management reuşit, chiar dacă în sens negativ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu a fost greu... Totul a venit natural, fara multe ajustari.

    RăspundețiȘtergere

Parerea dumneavoastra conteaza!