marți, 24 martie 2009

Viziuni infricosatoare

Conform GSP , potentul om de afaceri Robert Negoita a declarat ca, in caz de calificare la Mondiale, fiecare jucator al Nationalei va primi in dar de la acesta cite un apartament.  
Frica mi-e ca aceste apartamente sint cele ce fac parte din ansamblul rezidential din apropierea gropii Glina. Pai la asa oferta probabil tricolorii vor spune "pas" propunerii. Sa nu spuna cumva "pas" si dorintei de calificare!

Un post interesant despre cartierul rezidential la care faceam referire, de unde mi-am permis sa culeg si aceasta fotografie. Multam' Juvo!

3 comentarii:

  1. Le stiu, am trecut de atatea ori pe langa ele, cum dracului sa stau noaptea acolo, Doamne fereste.

    PS: ma enerveaza acel cuvant care trebuie sa-l introduc mereu cand postez un comentariu. si asa le moderezi si se poate si fara acel cuvant de verificare

    RăspundețiȘtergere
  2. @dragul meu yoda, am avut surpriza ca atunci cind nu am introdus vreun element de "securizare" sa apara diverse magareli. Pe de alta parte ce fac daca nu am online tot timpul si moderez comentariile dupa citeva zile? Zice omul ca sint nesimtit...

    RăspundețiȘtergere
  3. cum iti spuneam, nu le moderez defel.

    RăspundețiȘtergere

Parerea dumneavoastra conteaza!