marți, 28 iulie 2009

Analiza pe text - part two

Citeam pe blogul lui Catalin Tolontan care era "manevra" in cazul Ridzi.
Citez: "Prin trei contracte MTS a achiziţionat şi plătit o marfă ilegală în toate ţările democratice: publicitate mascată pe TV. Realitatea TV şi Antena 3 au declarat pentru Evenimentul Zilei că “Noi avem contracte de publicitate cu aceste firme, nu de ştiri”. E adevărat.Numai că sistemul este următorul: MTS cumpără de la Mark şi Artisan atît publicitate, cît şi ştiri şi reportaje. Complet ilegal şi fără precedent! Mai departe, direct sau prin alte firme de media, cele două firme partenere MTS încheie un contract de publicitate cu televiziunile, iar acestea, pentru a se menţine măcar formal în legalitate, nu trec în contract decît publicitatea permisă de Legea audiovizualului. (...) De difuzat se difuzează însă atît publicitate, cît şi ştirile fals editoriale, de fapt publicitatea mascată".

In consecinta cele doua posturi de televiziune nu au avut nici o jena in a baga miinile hulpave pina la cot in banii publici.

Aceasta a fost demult, pe vremea lui Ridzi. Pe vremea lui Udrea cea-nou-anchetata, lucrurile stau putin altfel. Scandalul publicitatii platite e destul de mare, mogulii cel ataca pe Basescu trebuie sa dovedeasca ca institutia lor de presa este foarte credibila si curata iar rezultatul este unul singur: televiziunile incep sa refuze banii statului.

Mai precis, conform Pagina de media, ProTV si Realitatea TV anunta ca nu sint dispuse sa mai difuzeze campania "Turist in Romania", chipurile datorita preturilor mici, sub pretul pietei, cu care parteneriatul de firme de publicitate care a cistigat licitatia doreste sa o difuzeze.

Bai, ma leshi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza!