marți, 7 iulie 2009

MJ rested in peace, his fans still unrested....


Ecourile mortii premature a megastarului Michael Jackson continua sa bintuie pe forumuri gratie fanilor sai mai mult sau mai putin dedicati idolului lor.


Daca cei pe care i-am descoperit s-ar intilni intr-un grup de discutii despre Michael Jackson, ar rezulta urmatorul dialog:

"- Au si oamenii astia dreptate, noi il plingem ca nu s-a bucurat niciodata de banii cistigati dar el era zi de zi la estetician cioplindu-si fata" deschise subiectul una din tinere. "Si arata bine negru dar el nu, vroia exact invers, adica alb. Vai ce dragut era negru. Mie sa stiti ca-mi plac tare mult negrii..." termina brusc tinara si privind speriata in jur puse rusinata capul in pamint.
" - Ce mai, se incadreaza perfect in tiparul "victima a societatii"" clama brusc o doamna mai in virsta.... "Eu una banuiam ce-l asteaptam, ziceam Fereasca Dumnezeu ca la tunete si fulgere. Cind a anuntat la radio ca a murit am strigat repede la copiii mei care erau pe terenul de joaca sa vina repede in casa, Doamne fereste, sa nu pateasca ceva rau ca el."
" - Ce atita megastar si chingofpap, era un om, ca mine si ca tine, a dat-o la greu pe analgezice si a dat coltu'. Chiar ma uitam aseara la emisiunea lui Madalin Ionescu cind prezenta vedete autohtone si imi spuneam in sinea mea: bey, mai usurel cu siliconu' in buze si tite si mergeti mai bine sa luati aer curat la muls vaca!".
Ultima persoana, deschise gura si incepu timid sa-si depene povestea:
" -Am avut o prietena buna in liceu careia ii placea Michael. De fapt nu era chiar buna, era o simpla prietena. De ce eram prietene n-am habar, eu eram fan Roxette. Acum, de cind a murit Michael...."
- "..te plictisesc toate stirile despre el si te gindesti ca mai bine murea de la Roxette sa fii si tu bagata in seama, asa-i?" rise zgomotos persoana ce pronuntase titulatura starului de "chingofpap". Risul o cuprinse intr-un tremur puternic ce sfirsi odata cu caderea de pe scaun..
"- A mai cazut unul de pe soclu", comenta malitios cea adoratoare de negri.
Insa cea care tocmai fusese intrerupta continua imperturbabil povestea, respirind mai agitat, tremurind usor si cu ochii ficsi undeva in gol, in timp ce pe fundal risul molipsi intreaga asistenta:
"- Problema e ca, de cind a murit Michael Jackson s-a trezit in mine ceva necunoscut, vreau sa-i simt trupul, sa stea linga mine, sint afectata, am goluri in stomac" continua fata vazind in faţa ochilor imaginea vechii sale prietene din liceu...
La auzul acestor ultime cuvinte, restul adunarii se ridica brusc de pe scaune si parasi in degringolada camera facind cruci si scuipind in sin: "auzi dom'le, sa se atinga cu un mort!"

Sursa de inspiratie aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza!