marți, 4 august 2009

Analiza pe text - part three

Robert Turcescu: Doamnă Udrea, noi vorbim aici despre felul în care sunt cheltuiţi aceşti bani. Uitaţi, răspundeţi-mi dumneavoastră la o întrebare simplă apropo de ziarişti, dacă tot spuneţi că aţi fost supusă unei campanii mediatice extraordinar de intensă în această perioadă. Aţi plătit din banii ministerului transport, cazare şi diurnă pentru ziarişti?

Elena Udrea: Domnule Turcescu, Ministerul Turismului plăteşte, ca şi alte ministere, din anul 2001, conform legislaţiei în vigoare - şi am aici toţi jurnaliştii şi toate instituţiile de presă care au mers cu Ministerul Turismului...

Robert Turcescu: Ia daţi-mi şi mie să mă uit, vă rog.

Elena Udrea: Sunteţi sigur că vreţi să vedeţi?

Robert Turcescu: Sigur că da! De ce nu? Haideţi să vedem. De ce adică să nu fiu sigur? Avem aşa: Mediafax - în 2001, da? Mediafax, Rompres, Antena 1, "Graiul Sălajului", "Dimineaţa", Radio Europa FM, Radio Contact, Pro TV. Radio Europa FM?! Robert Turcescu?! Îmi pare rău, aveţi o semnătură legată de Turcescu aici?

Elena Udrea: E din...

Robert Turcescu: Abia aştept s-o văd. Ce scrie aici? Cheltuieli? Am primit eu vreun ban de la Ministerul Turismului?!

Elena Udrea: Haideţi să vedem pe ce an: 2001.

Robert Turcescu: Aşa.

Elena Udrea: Deci este evidenţa din 2001, din anul 2002...

Robert Turcescu: Şi mi s-a dat mie diurnă vreun ban de la Ministerul Turismului, doamna Udrea?

Elena Udrea: În documentele Ministerului Turismului, acestea sunt persoanele care apar că au încasat, au fost împreună cu reprezentanţii ministerului în deplasări şi au încasat - sigur, s-au cheltuit pentru persoanele acestea cazare, transport şi diurnă.

Robert Turcescu: Eu vorbesc aici de diurne, de bani care să fie plătiţi la un moment dat pe această chestiune.

Elena Udrea: Aceasta este evidenţa oficială din Ministerul Turismului, nu este de la mine. O să am o singură rugăminte: să nu spuneţi totuşi numele jurnaliştilor. Numele dumneavoastră, sigur, dacă aţi dorit, puteţi să îl spuneţi.

Robert Turcescu: De ce să nu spunem numele ziariştilor?

Elena Udrea: Pentru că nu cred că este...

Robert Turcescu: B1, TVR, TVR, B1, Mediafax... Dar ce înseamnă? Staţi puţin, ca să lămurim nişte chestiuni. Oamenii care sunt trecuţi aici însoţesc câte o dată...

Elena Udrea: Însoţesc delegaţia oficială a ministerului, domnule Turcescu.

Robert Turcescu: Bun. Oamenilor acestora li se dau bani pentru a participa? Eu n-am luat în viaţa mea un leu de la niciun minister, diurnă; niciodată.

(www.monitoring.ro)

Discutia completa aici.

PS: Cum sa mai stii ce ai facut acum 8 ani... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza!