sâmbătă, 23 octombrie 2010

Cind visurile de Liga Campionilor treceau prin Fundul Hertei

Fundul Hertei (sau cum spun localnicii Fundu'Hertii) este o localitate amarita din judetul Botosani. Acolo traia in 2008 bunica lui Vasile Turcu, fostul actionar dinamovist.
Despre aceasta bunica simpatica scriam in primavara lui 2008:

Loc de pelerinaj pentru suporterii dinamovisti

22 Mai 2008
"Bunica lui Vasile Turcu, unul din acţionarii FC Dinamo, şi-a transformat casa bătrânească din Fundu Herţii într-un veritabil muzeu al satului. Pereţii casei Pachiţei Loghin de 87 de ani au devenit neîncăpători pentru obiecte gospodăreşti vechi, unele dintre ele având peste un secol. Bătrâna este însă necăjită că în cele câteva luni de când a inaugurat expoziţia nu au fost prea mulţi vizitatori, deşi intrarea este gratuită. “Am sute de exponate unice făcute de mână. Cusături, obiecte din lemn sau metal şi cred că ar fi un lucru bun ca elevii să vadă cum se trăia în trecut. Am pus pe pereţi zeci de poze din timpul războiului în care se poate vedea traiul şi portul de atunci. La loc de cinste am poze cu nepotul meu Vasile Turcu, iar dinamoviştii împătimiţi pot să vadă unde a crescut el", a declarat Pachiţa Loghin. Ea spune că a păstrat casa bătrânească exact cum a fost făcută în urmă cu zeci de ani tocmai pentru a crea ambianţa anilor trecuţi. Bătrâna intenţionează să se adreseze şcolilor din Dorohoi şi să le propună excursii la muzeul din casa ei."
via Monitorul de Botosani)


Am accesat din nou link-ul ziarului Monitorul. Dom'Turcu, au tras net la scoala la "Fd Herti" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea dumneavoastra conteaza!